Pristatymas ir grąžinimas
2022-02-15 2022-02-16 22:51Pristatymas ir grąžinimas
Pristatymas ir grąžinimas
Prekių pristatymas
Jūsų užsakytas prekes kurjerių tarnyba į jūsų pasirinktą adresą ar paštomatą per 1-4 darbo dienas.
Užsisakydami prekes nurodykite teisingą prekių pristatymo vietą ir kontaktinį telefono numerį, kad kurjeris galėtų su Jumis susisiekti.
SVARBU
Prekių pristatymo metu rekomenduojame Pirkėjui kartu su kurjeriu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjus, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas turi tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente bei dalyvaujant siuntų tarnybos atstovui surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka. Jei kiltų klausimų kurjeriui pristačius prekes, susisiekite su mumis.
Prekių grąžinimas ir keitimas
Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos įsigijimo datos.
Susisiekite info@auksinesmilga.lt arba +370 620 22802.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėšti lipdukai ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Prekė grąžinama į Pardavėjo nurodomą adresą Pirkėjo išlaidomis. Pirkėjas yra atsakingas už grąžinimo būdo pasirinkimą ir prisiima pristatymo metu kylančią apgadinimo riziką.
- Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu po to, kai Pardavėjas prekę gauną ir patvirtina, kad grąžinama prekė atitinka aukščiau išvardintus kriterijus.
Atvejai kai prekė negali būti grąžinama:
- Jei prekė naudota nesilaikant eksploatacijos sąlygų, numatytų prekės naudojimo ir montavimo instrukcijoje.
- Jei prekė yra mechaniškai pažeista ir toks pažeidimas nebuvo raštu fiksuotas jos pardavimo metu.
- Jei prekė buvo naudota ne pagal paskirtį.
- Jei prekės trūkumus sukėlė į pakuotės ar prekės vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai, taip pat prekės korozija, oksidacija ir pan.
- Jei gedimo priežastys yra stichinės nelaimės (žaibas, potvynis, gaisras ir t.t.) ar kiti netikėti įvykiai, dėl kurių kilimo prekės pardavėjas ar gamintojas negali būti laikomi atsakingais nei visiškai, nei iš dalies.
- Jei yra pažeisti ant prietaisų, prekių ar komponentų esantys lipdukai.
Jei prekė po jos įsigijimo buvo ardyta ar kitaip paveikta. - Garantija taip pat nesuteikiama, jei Pirkėjas nepateikia vieno iš pirkimą patvirtinančio dokumento: kasos pajamų orderio; sąskaitos-faktūros; pirkimo čekio ar pirkimo-pardavimo sutarties.
Prekės trūkumams nepasitvirtinus – visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei remontu, Pirkėjas apmoka savo lėšomis.
Jei po prekės trūkumų šalinimo apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas Pirkėjas neatsiima prekės, po 3 mėnesių nuo remonto užbaigimo Pardavėjas turi teisę prekių nebesaugoti ir utilizuoti.